Tłumacz

poniedziałek, 2 listopada 2009

Ogłoszenia.


Znalazłam taki ciekawy portal ogłoszeniowy. Darmowy.
Łatwo w nim zamieścić ciekawe graficznie ogłoszenia ze zdjęciami i filmami
Коntrolować sprzedaże, zakupy i inne działania za pomocą zakładki "Moje OLX".
Publikować ogłoszenia w sieciach społecznościowych takich jak Facebook, Myspace i innych.
Poruszać się po stronie przy pomocy telefonu komórkowego.
Zaczęłam już korzystać z niego i wstawiłam swoje wyroby.

Pokazuję go, bo jakby ktoś chciał...

www.olx.pl

3 komentarze:

Florentyna pisze...

Witaj!
Próbowałam wejść na tę stronę,ale wyświetla mi się komunikat, że podana strona nie istnieje:-(((
Co robię nie tak?
Pozdrowienia.

Florentyna pisze...

Udało się;-)
Początkowo klikałam w ten link, a należało go po prostu skopiować i wkleić. Wielkie dzięki.
Pozdrowienia.

Kasia Boroń pisze...

Proszę. Z boku na moim blogu jest obrazek z logo i jak sie kliknie to sie wchodzi....